stycznia 26, 2010

Wycinanki jeszcze świąteczne

Bo przecież jest zima. A pod spodem kaloryfer

Anioł dwustronny na tekturce. W tle drzwi wejściowe i buźki na które wycięłam około 300 różnej wielkości kółeczek

Strach jesienny na zimowego przerobiony

Państwo Bałwaniostwo

Anioł z tyłu przodu

Szatnia i drzwi biura

Szopka w kąciku (nie wiem, czemu te baranki latają)

Mój ulubiony aniołek malowany na tekturze, tu - w trakcie demontażu. Nogi Marzeny.


Zebrałam się i wklejam zrobione na początku stycznia zdjęcia. Temat już zaprzeszły, ale w świątecznym czasie akurat zachciało mi się leżeć a nie chodzić do pracy ;) Dobrze, że z dekoracjami zdążyłam. Powyższe wycinanki i malowanki inspirowane najczęściej czasopismem Hobby. W środku są zawsze wkładki z szablonami, ale nigdy z nich nie korzystam, bo interesują mnie duże formaty, a tam są zwykle wzory dekoracji maksymalnie rozmiaru A3.

Teraz trzeba się brać za walentynkowe.

2 komentarze:

EWA pisze...

fantastyczne dekoracje! Karolinko mam nadzieję że dasz radę odwiedzić nas w którys czwartek:)-brakuje nam Twojego poczucia humoru!!!

kot&malenstwo pisze...

Ewuniu z przyjemnością, myślę o was ciepło tylko ciągle czasu brak, ale pamiętam i jak tylko wyczaruję czas - przybiegnę, dziękuję za pamięć :*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails