czerwca 03, 2012

Paper pieced

Tydzień temu spróbowałam techniki patchworkowej "szycie na papierze" Paper Pieced. No i wsiąkłam.  Pojedyncze bloki szyję według wzorów znalezionych w internecie - rozszalałam się. Oczywiście wciąż mi za mało materiałów, kombinuję z tego co mam - odbieram Mężowi koszule, odcinam rękawy od sukienek... Poniżej mój urobek tygodniowy.


Coś pójdzie na torebkę, coś na makatkę, coś na narzutę, może poduszkę uszyję jakąś. Póki co rozkoszuję się dłubaniem w pojedynczych schematach.

4 komentarze:

klaudyna pisze...

wściekły ptak jest boski! :)))

Jolcia pisze...

PP jest super! Też to lubię! Pozdrawiam :)

kot&malenstwo pisze...

Dziękuję ;) ostatnio jakoś tak w ptasim towarzystwie pozostaję :)Jolciu, bardzo mi się podobają Twoje patchworki a z tutka na podkładki stołowe chętnie skorzystam :)

Xementyna pisze...

PP jest bardzo wciagające... też je uwielbiam od niedawna...świetnie to Ci wychodzi :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails