listopada 29, 2009

Szalik Maleństwa & i Mr. Frog's scarf

Znana Wam już żaba, ze zwykłej żaby awansowała na Mr Froga, pomocnika mojego męża. Zabiera go ze sobą do pracy i korzysta z niego w czasie lekcji. Nie wiem dokładnie na czym to polega i boję się pytać ;)

Czuje się z nim niewątpliwie bardzo związany, bo w kolejkę robótkową, musiałam na jego prośbę wepchnąć szalik dla żaby, koniecznie taki sam jak mężowski.

Szczegóły na zdjęciu. Na dole szalik Maleństwa, na górze Mr Frog odziany w swój osobisty...scarf.

6 komentarzy:

jolad6@gazeta.pl pisze...

Podziwiam twoje poczucie humoru. Jesli dobrze zrozumiałam to twój mąż jest nauczycielem, oj zazdroszczę dzieciakom takiego nauczyciela z ja..i

MonikaR pisze...

Zazabiste te szaliki. Mam tylko nadzieje, ze w ta Twoja kolejke maz nie wepchnie zab dla calej klasy;) Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

minimysz pisze...

Pan Żaba świetnie wygląda w szaliku :)

Jednakowość szalików przypomniała mi historię ubranka ukochanego misia mojego syna. Mianowicie miś musiał koniecznie dostać czapkę i kamizelkę z tej samej włóczki, z której synowi zrobiłam skarpetki (nawiasem mówiąc też ukochane, bo nosił je na okrągło i często przez to wymagały cerowania).

szajajaba pisze...

Kocie. Muszę to napisać: jestem wierną fanką Żaby :D

magbod pisze...

jaka piekna ziaba w slicznym szaliczku!
kocham ziabe, tylko cicho sza, bo jak sie moje koty zwiedza, to bede miala przechlapane na calego.

kot&malenstwo pisze...

Dziękuję za miłe odwiedziny :) Żaba podbija serca wszystkich, których spotka - z czego jestem dumna :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails