kwietnia 26, 2009

Ja żyję! O wyróżnieniach i nagrodach też będzie!





Żyje, tylko mnie nie widać. Nie, żebym tak schudła, zarobiona jestem :/


Zostałam wyróżniona takimi nagrodami. Dziękuję bardzo. To niezwykle miłe i budujące. Jednocześnie napędza do pracy, żeby się tak starać i działać więcej i jeszcze to fotografować i pokazywać i szukać nowych inspiracji... cudnie jest :D

Ja również chciałabym wyróżnić... No właśnie, nawet nie wiem czy są jakieś liczebne ograniczenia. Jeśli tak, to chciałabym się od nich wymigać. Krótko mówiąc nagrodę wyróżnienie chciałam przyznać wszystkim na mojej liście ulubionych blogów. Nie jest to pójście na łatwiznę. Do wszystkich Was zaglądam, podpatruje, korzystam z rad, zachwycam się, a czasem skrycie zazdroszczę talentu, pomysłów, zdolności. (jęczę wtedy cichutko w kąciku) ;) I cieszę się, że dzielicie się nimi między innymi ze mną.

Odwiedzanie Waszych blogów jest dla mnie zawsze przyjemną chwilą. Za co Wam dziękuję.
Karolina

5 komentarzy:

UNIKAT Karolina Karbowska pisze...

Mówi się w pewnych kręgach, że żyjesz i masz się całkiem, całkiem;)
Buziole dla Obojga:***

kot&malenstwo pisze...

Już Ci podkablowali??? ;) Pojaw się człowieku gdzieś na 20 minut i już donoszą tu i ówdzie ;)

Dzięki za buziole. Listonosz do Ciebie po weekendzie przyfrunie :)

niekiedy pisze...

ogromnie dziękuję. przemiłe wyróżnienie. bardzo serdecznie pozdrawiam Cię Kocie:).

UNIKAT Karolina Karbowska pisze...

Buhahaha dobre wieści szybko się rozchodzą:))))
Ach, dziękuję bardzo i czekam z niecierpliwością:)))))

minimysz pisze...

Dziękuję bardzo :)
Chyba czas najwyższy ustalić własną listę...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails