listopada 21, 2009

Dawno, dawno temu...porcja trzecia

1997 lub 1998, bo na drugiej stronie coś o przyszłości i Roku Tygrysa piszą.


Maj 1998 lub1999, na drugiej stronie Fridę Kahlo nazywaja odkryciem mody 1998.
To z zamiarem zrobienia tego topu kupiłam Kalinkę granatową, która czekała na swoje przeznaczenie około 8 - 9 lat. Teraz skończy razem z czarną Zorzą wpleciona w komin.


1995 lub 1996, na drugiej stronie mowa o nowościach paryskich pokazów jesień-zima '96.

Zostało mi tych kartek jeszcze kilka w najbliższym czasie pokażę Wam modele ulubione, oczywiście nie zrobiłam żadnego z nich, ale może kiedyś...

Z robótkowym pozdrowieniem: Darz Drut!

:)

2 komentarze:

MonikaR pisze...

Czekam na ulubione wzory! Ja na razie jak mam wloczke, lub numer druta dobry to dopasowuje do wzorow:) ale pewnie ile bym miala motkow i drutow tyle pozaczynanych prac, a siedziala w internecie i podziwiala innych i Twoje, uhhh:D

kot&malenstwo pisze...

Jak bym czas poświęcony na oglądanie blogów i dziełek innych, przeznaczyła na robótki, to bym miała nawet meble z wełny :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails