listopada 13, 2009

Dawno, dawno temu c.d.

Ta srebrnoszara sukienka od lat mnie zachwyca. Może kiedyś... :)



Jeszcze kilka opisów modeli Twójstylowych ;) Chyba z okolic 97/98 roku.

Na deser zostawię opis sweterka z warkoczami na rękawach, z 1992 roku. Mam całą gazetę, numer październikowy. W środku jeż też wkładka z wykrojem spodni z podwyższona talią, dokładnie takich, jakie były bardzo modne w ubiegłym roku. (Czy wciąż są modne, tego nie wiem, bo faszionistka ze mnie żadna, choć mąż czasem nazywa mnie szafiarą ;) )

4 komentarze:

annakatarzyna pisze...

Ta cudna szara sukienka również mnie zachwyca. Tylko że ja i ona to raczej przedtem, niż teraz. Buuuu!

kot&malenstwo pisze...

:) U mnie zdecydowanie też, ale choć pospominać można ;)

Anonimowy pisze...

swietne te ciuszki, moda wciaz aktualna,

MonikaR pisze...

Cudne, ten sweterek jest swietny, pewnie z rok bym prula i robila;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails